Los mas Grandes de la Historia por The Daily Mail
3 participantes
Página 1 de 1.
Los mas Grandes de la Historia por The Daily Mail
The Daily Mail ha hecho una lista de los que se podrian considerar como los 50 mas grandes futbolistas de la Historia, les dejo los jugadores de United que lograron entrar en la Lista.
33 Cristiano Ronaldo
Will be remembered for blistering free-kicks and more step-overs than any man could ever need, Ronaldo has been the catalyst for Sir Alex’s current successful United side.
20 Peter Schmeichel
Some say it was his imposing stature and reflexes that kept the shots out, others say it was his blinding-bright red nose that put off opposing strikers. Captained Manchester United to the treble in 1999 and won the European Championship with Denmark in 1992.
8 Sir Bobby Charlton
The engine room of England’s victorious World Cup winning side of 1966, and remains the national side’s all-time top goal scorer.
4 George Best
Perhaps the greatest British footballer to ever live, Best never played at a World Cup but made up for this involving himself in many extra-curricular ‘activities.’
The top ten
1. Pele
2. Maradona
3. Cruyff
4. Best
5. Zidane
6. Puskas
7. Platini
8. Charlton
9. Di Stefano
10. Beckenbauer
33 Cristiano Ronaldo
Will be remembered for blistering free-kicks and more step-overs than any man could ever need, Ronaldo has been the catalyst for Sir Alex’s current successful United side.
20 Peter Schmeichel
Some say it was his imposing stature and reflexes that kept the shots out, others say it was his blinding-bright red nose that put off opposing strikers. Captained Manchester United to the treble in 1999 and won the European Championship with Denmark in 1992.
8 Sir Bobby Charlton
The engine room of England’s victorious World Cup winning side of 1966, and remains the national side’s all-time top goal scorer.
4 George Best
Perhaps the greatest British footballer to ever live, Best never played at a World Cup but made up for this involving himself in many extra-curricular ‘activities.’
The top ten
1. Pele
2. Maradona
3. Cruyff
4. Best
5. Zidane
6. Puskas
7. Platini
8. Charlton
9. Di Stefano
10. Beckenbauer
The Unknown Killer- Premier League Admin
- Cantidad de envíos : 9551
Re: Los mas Grandes de la Historia por The Daily Mail
Aunque estoy deacuerdo con el top ten en gran parte tengo que decir que no estoy muy deacuerdo con la lista en general, creo que definitivamente Denis Law, Eric Cantona, Ryan Giggs y Pauls Scholes pudieron haber entrado en la lista mejor dicho debieron estar en la lista.
Y yo no soy quien para decirlo por que nunca le vi jugar pero los que si lo hicieron le siguen considerando como el mejor de la historia, lamentablemente fallecio en el accidente de Munich, hablo del gran Duncan Edwards creo que merecia un lugar en la lista
Y yo no soy quien para decirlo por que nunca le vi jugar pero los que si lo hicieron le siguen considerando como el mejor de la historia, lamentablemente fallecio en el accidente de Munich, hablo del gran Duncan Edwards creo que merecia un lugar en la lista
The Unknown Killer- Premier League Admin
- Cantidad de envíos : 9551
La verdad es que si está Cristiano Ronaldo, Giggs tiene que estar sí o sí.
giggs_11- Football Conference
- Cantidad de envíos : 128
el problema es que duncan , creo que murio con solo 21 años creo ? , con lo cual , no tuvo tiempo de mantener y mejorar su egemonia .
nadie de aqui le vio jugar , asi que todos nos basamos en lo que cuentan los mas veteranos.
nadie de aqui le vio jugar , asi que todos nos basamos en lo que cuentan los mas veteranos.
BiG_BosS- League Two
- Cantidad de envíos : 309